سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

کلاس نقاشی برای بزرگسالان در این کتابخانه تشکیل می شود.

در این کلاس همه افراد بالای 12 سال می توانند شرکت نمایند. مربی این کلاس سرکار خانم کاظمی، مربی بسیار عالی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام و برگزاری کلاس با شماره تلفن 53235584(کتابخانه)تماس حاصل نمایید.



[ دوشنبه 93/4/9 ] [ 3:36 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

دیروز کلاس نقاشی با حضور 12 کودک در این کتابخانه تشکیل شد. مربی این کلاس، خانم فرازمند ( مربی نقاشی مهدکودک) می باشد. این کلاس در دو گروه سنی کودکان شش سال و بالاتر از ساعت 4-5 و برای گروه سنی زیر شش سال از ساعت 6-7 تشکیل می شود.



[ دوشنبه 93/4/9 ] [ 3:28 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

دیروز کلاس قصه گویی و کتابخوانی با حضور 13 نفر کودک در این کتابخانه تشکیل شد. قصه "هر دو به هم کلک زدند" از کتاب 365قصه برای شبهای سال و قصه "ستاره بالا ستاره پایین" از کتاب یک اسم و چند قصه برای بچه ها گفته شد. و داستان "چه صدای مهربانی" از کتاب 64 قصه برای کودکان، برای بچه ها خوانده شد.



[ دوشنبه 93/4/9 ] [ 3:23 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

رمضان ماه خدا



[ دوشنبه 93/4/9 ] [ 3:17 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب و رهبری تسلیت باد.
در روز 7 تیر 1360 آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی، رییس وقت دیوان عالی کشور و بیش از 70 نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، 27 نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی این حزب به شهادت رسیدند.

 شهید بهشتی



[ شنبه 93/4/7 ] [ 4:18 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

در حال ثبت کتابهای کتابخانه شخصی دکتر خلیل اله امینی بودم که یادداشتی از یک کتاب توجه مرا به خود جلب کرد. (شایان ذکر است زنده یاد دکتر خلیل اله امینی غیر از این که این ساختمان را به کتابخانه اهدا نمودند وصیت کرده بودند که کتابخانه شخصی ایشان نیز به این کتابخانه برای استفاده عموم اهدا گردد که خانواده ایشان، این کتابخانه را که نزدیک به هزار جلد کتاب می باشد و کتابهای بسیار نفیسی است به کتابخانه اهدا نمودند و الان مشغول ثبت و آماده سازی این کتابها هستیم ).

این کتاب، کتاب گلچینی از گلستان ادب فارسی گردآوری مهدی باستانی می باشد. صفحه اول این کتاب، دستنوشته جناب آقای مهدی باستانی است که این کتاب را به کتابخانه ایشان اهدا نموده اند. تصویر این صفحه را اینجا می آورمگلستان ادب فارسی.



[ شنبه 93/4/7 ] [ 3:57 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

<< مطالب جدیدتر ::

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه