سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

                          

بیست و پنجمین  نشست کتابخانه دکتر امینی در تاریخ 5/6/96 در بخش نشریات این کتابخانه به شرح ذیل برگزار شد.

خانم زهرا محمد زمانی کتاب دخیل عشق نوشته ی مریم بصیری را معرفی کردند: این کتاب از رمانهای دفاع مقدس ،و با قهرمانی خانمی بنام صبوره آغاز میشه که مددجو هستند وآرزوی ازدواج با فردی جانباز را دارند که در طی کار هر روزِ ایشان در بیمارستان، اتفاقاتی جالب و خواندنی برایشان می افتد که باعث این داستان زیبا می شود.

خانم راضیه بزرگمهر کتاب یک دقیقه برای خودم نوشته ی اسپنسر جانسون را معرفی کردند. این کتاب از کتابهای روانشناسی است که در مورد اهمیت دادن به خود، بحث می کند. این اهمیت دادن به خود در هر زمان و هر مکان باعث روحیه ی خوب تو و بالا رفتن اعتماد به نفس تو می شود. کتاب خوب و ارزشمندی خصوصا برای خانمها هست.

خانم هما نیک اقبال کتاب چرا بعضی ها نماز نمی خوانند نوشته ی حسن خرسندی را معرفی کردند. در این کتاب بحث اصلی بر سر نماز خواندن و نماز ترک کردن است. این کتاب روحیه شخص نماز گزار و روحیه ی شخصی که نماز نمی خواند و یا نماز را ترک کرده می پردازد و عواقب ترک از نماز. این کتاب هم به نوبه ی خود کتابی مورد پسند همگان و بسیار مفید برای زندگی و تربیت فرزندان می باشد.

خانم هرانوش ثقفی کتاب مثنوی معنوی از جلال الدین مولوی را معرفی کردن که شامل احوال شاعر و آثار نفیس این شاعر گرانقدر می باشد.

خانم زینب قاسمی نیا کتاب راههای غلبه بر نگرانیها و ناامیدیها را از محمد جعفر امامی معرفی کردند. این کتاب هم از کتابهای روانشناسی می باشد که با توجه به اسم کتاب راههای مبارزه با نگرانی را آموزش می دهد .

خانم راضیه پیمان کتاب قصه هایی برای خواب کودکان نوشته ی موسسه ی پژوهشی کودکان زیر نظر ناصر یوسفی را معرفی کردند این کتاب به گفته ی خانم پیمان بسیار کتاب جذاب و آموزنده برای کودکانی که مشتاق قصه شنیدن و خواندن هستند می باشد که قصه هایی متنوع و زیبا در چند فصل میباشد.

 



[ پنج شنبه 96/6/23 ] [ 10:11 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

حج آخر



[ یکشنبه 96/6/12 ] [ 5:7 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

http://media.iranpl.ir/d/2017/08/23/0/109481.jpg



[ یکشنبه 96/6/12 ] [ 5:4 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

طنزی مستند از تاریخ امریکا



[ یکشنبه 96/6/12 ] [ 5:2 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

حج آخر



[ یکشنبه 96/6/12 ] [ 5:1 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

زنی با اسلحه دو خشابه



[ یکشنبه 96/6/12 ] [ 5:0 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر














به مناسبتبرگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی(ع)که از تاریخ 21 لغایت 24 شهریورماه در استان اصفهان برگزار می شود، اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با همکاری حوزه بسیج کارکنان ادارات کل شهید رجایی اقدام به برگزاریمسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب فرهنگ عاشورا نوشته جواد محدثینموده است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان به نشانیwww.isfahanpl.ir به صورت پیامکی و همچنین سامانه هوشمند اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در فضای مجازی به نشانیisfahanpl_bot@  تا تاریخ 20 شهریورماه در این مسابقه شرکت نموده و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند..

 



[ یکشنبه 96/6/12 ] [ 4:56 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

امروز بمناسبت عید قربان و عید غدیر

عضـــویـت رایــــــــگان

در این کتابخانه صورت می پذیرد.

**************************

همه افراد در هر رده سنی و تحصیلی می توانند با همراه داشتن کارت شناسایی در این کتابخانه عضو شده و یکسال از منابع کلیه کتابخانه های عمومی بصورت رایگان استفاده نمایند.



[ شنبه 96/6/11 ] [ 11:33 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، به منظور تسهیل در استفاده از خدمات کتابخانه های عمومی، امکان عضویت به صورت رایگان در کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در روزشنبه  11 شهریور ماه مهیا شده است



[ پنج شنبه 96/6/9 ] [ 10:27 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

::

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه