سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

سلام بچه های عزیز

تعداد 86 نسخه کتاب کودک برای شما عزیزان به کتابخانه رسیده است که امروز کار آماده سازی آن را انجام می دهم و از فردا می توانید این کتابها را به امانت ببرید که خدمتتان معرفی می کنم.

یک اسم و چند قصه : که 15 جلد هست و برای سنین اول و دوم ابتدایی می باشد و شامل 15 عنوان به نامهای عنکبوت، کلاه، دستکش، گاو، بزغاله، قابلمه، اتوبوس، ستاره، سنگ آدم برفی، جوراب پشمی و... می باشد. از انتشارت شهر قلم هست. و هر جلد آن دارای چند قصه می باشد.

راز موتور سیکلت من، کلید بهشت، پلنگ صورتی بالدار، خیال صورتی، سفرآرزو، کلوچه ما، کوه سنگی و داریوش بزرگ، از صدای خودم خوشم میادقصه شیرین نماز، سیاره ما زمین و ....

همچنین کتاب چراهای شگفت انگیز از انتشارات محراب قلم که شامل 46 عنوان به نامهای: زندگی جانوران، طبیعت، اسب ها، غارها، ساختمان ها، ارتباطات، کوهستان، خزندگان، ما قبل تاریخ، قرآن کریم، زمان و فصل ها، یونان باستان، مردم و کشورها، و استان های مختلف کشور در جلدهای جداگانه است. همچنین دایناسورها، نوزاد جانوران، حشرات، جنگل ها، لیاس هاس محلی اقوام مختلف ایرانی، پوشاک ایرانی و ... است.



[ سه شنبه 91/12/15 ] [ 2:12 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

یکی از امکانات بسیار خوب در کتابخانه ها، که فکر می کنم اکثراً از آن اطلاعی ندارند ( همانطور که قبلاً هم گقتنم همه در مورد کتابخانه ها تصوری که دارند فکر می کنند فقط کتاب هست) نشریات نمایه هست. در نرم افزار نشریات نمایه،مقالات بسیار زیادی وجود دارد و یک منبع بسیار عالی برای تحقیق و پژوهش است. می توان با استفاده از نام پدیدآور، نام مقاله یا موضوع مقاله به مقالات دلخواه دست یافت و دارای جستجوی پیشرفته، جستجوی ساده، جستجوی فیلدی، جستجوی درون متنی و ...هست. این کتابخانه از سال 1387 این نرم افزار را دارد و بصورت مرتب به روز می شود.  توصیه می کنم اگر برای تحقیق و پژوهش به کتابخانه رفتید حتماً سراغ نشریات نمایه هم بروید.



[ سه شنبه 91/12/8 ] [ 10:17 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

::

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه