سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

 سلام خدمت دوستان گرامی

امروز نامه ای دریافت کردم در مورد "اولین جشنواره ملی ادبی سرزمین محبوب من"

این جشنواره را نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار کرده و مهلت ارسال آثار تا پایان تیر ماه است. پوستر این جشنواره در کتابخانه موجود می باشد. این نامه را برای کانونهای ادبی جوانان و آشفته فرستادم و  نامه این جشنواره را نیز در اینجا برای خوانندگان عزیز میاورم.

   

نکات مربوطه در خصوص جشنواره:

1- علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار ادبی خود را در قالب شعر (کلاسیک، نیمایی، سپید، سرود و ترانه)، با موضوع وی‍ژه سند مولفه‌های هویت ملی ایرانیان و در ذیل هفت موضوع «روح معنویت، تعبد و توحید»، «اسلام مبتنی بر معارف قرآن و مودت اهل البیت(ع)»، «ولایت مداری»، «سرزمین ایران»، «زبان و خط فارسی»، «تمدن و تاریخ ایران» و «مهدویت، انتظار و رسالت تاریخی ایرانیان» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

2- اشعار ارسالی در هر یک از قالب‌های ارسالی باید به صورت تایپ شده بوده و حداکثر 2 اثر برای هر شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

3-  مهلت ارسال آثار پایان تیرماه سال جاری است.
4- آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره عودت داده نمی‌شود.
5- به موارد خارج از موضوع جشنواره ترتیب اثر داده نمی‌شود.
6- آثار ارسالی نباید در سایر جشنواره ها حائز رتبه شده و ارائه شده باشد.

7-به برگزیدگان جشنواره، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. 

8- پوستر های جشنواره به کتابخانه های عمومی ارسال می گردد.

9- آدرس دبیرخانه جشنواره:«تهران، ضلع جنوبی بلوار کشاورز، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه شهید ذاکری، پلاک 9، طبقه دوم، امور ادبی، کدپستی 1416764311 » می باشد.

لذا خواهشمند است اطلاع رسانی به علاقمندان بویژه اعضاء کانون های ادبی شهرستان بنحو شایسته صورت پذیرد.

 

       احتراماً به آگاهی می رساند نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای تبیین مولفه‌های هویت ملی ایرانیان و به منظور ترویج و اعتلای فرهنگ، حکمت و ادب پارسی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان با اندیشه‌ها و ذخائر ادبیات غنی ایران اسلامی خلاق، اقدام به برگزاری اولین جشنواره ملی ادبی «سرزمین محبوب من» در داخل و خارج از کشور نموده است.

 
 



[ دوشنبه 90/4/13 ] [ 1:8 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه