سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

امروز کلاس نقاشی برای بچه ها در کتابخانه تشکیل گردید. این کلاس که با استقبال کودکان مواجه شده است در دو گروه سنی زیر شش سال و شش سال و بالاتر تشکیل می شود. این کلاس هر هفته روز یکشنبه از ساعت 4 تا 5 برای کودکان زیر 6 سال و از ساعت 6 تا 7 برای کودکان سن بالاتر تشکیل می شود.



[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 7:15 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

امروز عصر کلاس کتابخوانی و قصه گویی در کتابخانه تشکیل شد. قصه مادربزرگ را در ماه دیدم، قصه های من و مامان به بچه ها گفته شد کتاب ماه من، ماه ما و کتاب بازی با انگشتها برای بچه ها خوانده شد. در این کلاس 15 نفر کودک حضور داشتند.



[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 7:9 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

سریعتر از گذشت عمر در زندگی وجود ندارد، اما هیچ کس اصلاً متوجه آن نیست.

"پوشکین"

اعتبار حقیقی آن است که پس از مرگ نیز همچنان پا برجا بماند.

"نیوتن"

اعتبار، جواهر گرانبهایی است که به یک سنگ غفلت خرد و بی ارزش خواهد شد.

"افلاطون"



[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 2:35 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

میلاد نور مبارک



[ پنج شنبه 93/3/22 ] [ 11:45 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

معرفی کتاب مدیریت زمان:

دانش مدیریت زمان و 24 تکنیک مهم و اصلی آن برای افزایش بازدهی محیط کاری موضوع کتاب حاضر است. نگارنده با استفاده از دستور کار‌های مختصر و مفید که در برگیرندة مثال‌های عینی است، صرفه‌جویی به صورت صحیح در وقت و به کارگیری در هر موقعیتی را می‌آموزد که برخی از آنها عبارت‌اند از: برنامه‌ریزی کردن برای لذت بردن از زمان، اولویت‌بندی بر اساس پاداش، تعیین اهداف و خلق کردن زمان برای آنها، آموختن «نه» گفتن، یادداشت‌برداری، به کارگیری ابزارهای متناسب با نیازها و انجام دادن کار به موقع و سروقت.

برای شرکت در مسابقه کتابخوانی این کتاب و دریافت فایل pdfآن به سایت www.booki.ir مراجعه کنید.مسابقه کتابخوانی کتاب مذکور در قالب 10سوال چهارگزینه ای می باشد و جایزه آن نقدی است. 



[ پنج شنبه 93/3/22 ] [ 10:32 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

شرایط عضویت کتابخانه:

1.کارت شناسایی 2.  پرکردن فرم عضویت 3.پرداخت مبلغ حق عضویت

 

طبق بخشنامه جدید، حق عضویت این کتابخانه، مبلغ 60000ریال و مبلغ 5000ریال برای حق صدور کارت می باشد. (جمعاً 6500تومان)

موارد تخفیف عضویت:

 صد در صد رایگان

جانبازان، ایثارگران، همسر و فرزندان شهدا، اعضای فعال بسیج

(با ارائه کارت)، کلیه بازنشستگان دولت، کلیه کارکنان نهاد اعم از رسمی مامور به نهاد، پیمانی و قراردادی به همراه همسر و فرزندان ، کلیه معلولان(نابینا، کم بینا، جسمی و حرکتی)، افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امام خمینی (ره)، مراکز خیریه، عضویت خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی).کسانی که خدماتی برای کتابخانه انجام می دهند که ارزش آن برابر یا بیش از حق عضویت است.(مجوز اداره کل)

 نیم بها 50 درصد تخفیف

کتابداران سازمان های دولتی(ارائه معرفی نامه از سازمان) و دانشجویان رشته کتابداری(کارت دانشجویی)، اعضایی که در طول یک دوره عضویت موفق به تولید علم (چاپ کتاب، مقالات علمی در مجلات معتبر) شده اند (ارائه اثر یا نامه پذیرش اثر)، عضویت خانوادگی (عضویت والدین به همراه فرزندان(حداقل 3 نفر) به صورت دسته جمعی)، عضویت کودکان و نوجوانان ( دانش آموزان تا پایان مقطع راهنمایی زیر 14 سال).



[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:17 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان، عضویت رایگان کلیه افراد 18 تا 30سال از تاریخ 18خرداد تا 24 خرداد در کتابخانه های عمومی امکان پذیر است. در این ایام جوانان عزیز می توانند فقط با همراه داشتن کارت شناسایی و مبلغ 500تومان پول(جهت صدور کارت) عضو کتابخانه شده و به مدت یکسال از منابع و خدمات کتابخانه استفاده نمایند.



[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 3:28 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

خجسته سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)و روز جوان گرامی باد.



[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 1:44 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

امروز عصر کلاس نقاشی در کتابخانه تشکیل شد که  11نفر کودک در این کلاس حضور داشتند.



[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 7:14 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

امروز  هفتمین کلاس قصه گویی و سومین کلاس کتابخوانی در کتابخانه تشکیل شد. در این کلاس 12نفر کودک حضور داشتند که قصه های قلی قلقلک و آنا خانم  خانم ها گفته شد. همچنین کتاب فرشته های کوچک نیز در ادامه برای کودکان خوانده شد. در پایان به هر کدام از بچه ها یک عدد بادکنک با آرم نهاد کتابخانه ها بعنوان هدیه اهدا گردید.



[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 7:13 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

:: مطالب قدیمی‌تر >>

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه