سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

گزارش بیست وسومین نشست کتابخانه اب کتابخانه ی دکتر امینی

 

خانم زهرامحمد زمانی کتاب بهشتی از زبان بهشتی را معرفی کردند، این کتاب رافرامرز شعاع حسینی تدوین وتهیه کرده اند به زبان دکتر بهشتی نوسته شده با خاطراتی از قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و دوران تحصیل و معرفی دیگر عالمان و مبارزان هم دوره ای دکتربهشتی،خاطراتی بسیار ارزشمند و خواندنی است.

 

خانم بتول طاهری کتاب معجزات امیرالمومنین نوشته ی علی محبی نوری را معرفی کردند،در این کتاباز کرامات مولا نقل شده از روایات گرانقر ایشان که بسیار جذاب و خواندنی است .

 

خانم سمیرا فرازمند کتاب شازده کوچولو نوشته ی آنتوان سنت اگزوپری کتابی پر ماجرا ،جذاب ، و از داستانهای خارجی می باشد اما بسیار پر طرفدارو آموزنده،که درسهایی از زندگی انسانها رادر غالب گفتگوهایی جذاب ارائه می دهد.

 

فاطمه عبدالی کتاب تناسب اندام نوشته ی زهرا یدالهی را معرفی کردند که در مورد تغذیه ،ورزشها، و برنامه هایی که سازگار با سیستم بدن است را معرفی و راهکارهای بسیار عالی برای افراد معرفی می کند.

 

خانم هما نیک اقبال کتاب دختر شینا نوشته ی بهناز ضرابی زاده را معرفی کردند که این کتاب با توجه به محبوبیت و شناخته شدنش تقریبا افراد آشنا هستند که در مورد خاطرات هشت سال دفاع مقدس هست.

 

خانم ناهید آقایی معرف کتاب گناهان کبیره نوشته ی عبدالحسین دستغیب است این کتاب در مورد گناهان و چگونگی دوری ازاین کارهایی که انسان را در دام چنین گناهانی گرفتار می کند را آگاه می کند .



[ چهارشنبه 96/5/18 ] [ 11:3 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه