سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

گزارش نشست کتابخوان کتابخانه دکتر امینی

این نشست روز یکشنبه نهم اسفند در بخش نشریات کتابخانه دکتر امینی برگزار گردید. در این نشست چند کتاب معرفی گردید.

خانم محمدزمانی کتاب دختران به عفاف روی می آورند نوشته وندی شلیت و نانسی لی دموس ترجمه پریسا پور علمدار را معرفی کردند.

نویسندگان این کتاب دو اندیشمند یهودی و مسیحی هستند که وضیعت حیا و عفاف در آمریکا که به چالش کشیده شده ،و تاثیر فمنیسم بر ارزشهای اخلاقی را مورد بررسی قرار می دهد

این کتاب در سه بخش تنظیم شده است،"دختران به عفاف روی می آورند،زن آگاه شدن در دنیای شهوانی،اخلاق جنسی در آموزه های اسلامی.

مطالب کتاب در مورد ترویج بی بند و باری و آزادی جنسی است که مورد مطالعه قرار گرفته و اثرات مخرب آن بر جامعه،بخش دوم درباره زنان ناسالم و صفات آنها و در بخش سوم اسلام و بقای خانواده را مورد بحث قرار داده.

خانم زینب قاسمی نیا کتاب از یادداشت های یک زن خانه دار نوشته الهه گنجوی  را معرفی کردند.

این کتاب روایت بسیار عالی از زندگی یک زوج جوان و باسلیقه است که 15 بار به چاپ رسیده، داستان از این قرار است که این زوج تصمیم می گیرند تمام نکات خانه داری که از تجربیات دیگر افراد حاصل می شود راجمع آوری کنند و به صورت یک دایره المعارف از این نکته ها به چاپ رسانند که همگان بتوانند از این کتاب جهت بالا بردن اطلاعات خانه داری استفاده کنند،که بسیار کتاب پر طرفدار و با ارزشی هست

خانم  مریم ثقفی کتاب چگونه شاد و خنده رو باشیم نوشته حجت الاسلام احمد لقمانی را معرفی کردند. این کتاب با نگاهی بر آیات قرآن ،سخنان معصومین، و گفتار اندیشمندان می باشد بسیار کتاب پر محتوایی است برای نا امیدان برای شاد بودن و .... راهکارهای بسیار جالب دارد.

این کتاب 30 راهکار برای شادبودن

40پیشنهاد شاد ماندن

60 شیوه ی آرامش در زندگی را دارد.

خانم سمیرا عابدی کتاب یک عاشقانه ی آرام نوشته ی نادر ابراهیمی را معرفی کردند.

این کتاب یکی از بهترین های نثر فارسی است مملو از گفتارهای شیرین ،پندهای حکیمانه و عامه پسند، داستانهای شیریم و بسیار دلنشین و جذاب.

خانم محترم امیری کتاب رازهایی درباره ی زندگی نوشته ی باربارا دی آنجلیس را معرفی کردند.

این کتاب با موضوع زنان و روانشناسی، رفتار جنسی، تفاوتهای جنسی، و روابط بین اشخاص است.

این کتاب شامل 10 راز می باشد هر 10 بخش این کتاب شیرین و آموزنده می باشد ،چون خودم خانه دار هستم علاقه ی زیادی به خواندن این کتاب دارم و توصیه می کنم حتما خانم  ها این کتاب را مطالعه کنند، این ده راز، راز موفقیت خوب زندگی کردن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 



[ سه شنبه 95/12/17 ] [ 8:7 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه