سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

فراخوان ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی: هدف این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت ثامن الحجج(ع)، شناخت هر چه بیشتر ایشان از طریق آثار و کتب منتشر شده، ترویج سیره و فرهنگ رضوی و آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با شیوه زندگی امام رضا(ع) است.
در این جشنواره سه عنوان کتاب برای گروه‌های سنی مختلف انتخاب شده تا تمامی افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی خود در مسابقه «کتابخوانی جشنواره رضوی» شرکت کنند.
 عناوین این کتاب‌ها را«دوست مهربان کبوترها، نوشته مجید محمدی از انتشارات بوستان کتاب» ویژه کودکان 11 سال، «اعترافات غلامان نوشته حمیدرضا شاه‌‌آبادی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» ویژه نوجوانان تا 17 سال و «امام علی بن موسی‌ الرضا(ع) نوشته بنیاد پژوهش‌‌های اسلامی از انتشارات آستان قدس رضوی» ویژه جوانان و بزرگسالان می باشد.

جایزه ویژه بخش خانوادگی این جشنواره به تعداد هشت خانواده و در چهار گروه تعلق خواهد گرفت، کتب و سوالات این مسابقه طی روزهای آینده از طریق کتابخانه‌های عمومی سراسر استان با تخفیف 65 درصدی در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین فایل PDF این کتاب‌ها از طریق پرتال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به آدرس www.isfahanpl.ir در دسترس است و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 30 تیرماه 1395 پاسخنامه‌های خود را به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود تحویل یا به نشانی الکترونیکی razavi@iranpl.ir ارسال کنند.

برگزیدگان همزمان با هفته کرامت به صورت سراسری و با حضور مقامات کشوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و به برگزیدگان علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی اهدا خواهد شد.



[ شنبه 95/2/25 ] [ 2:37 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه