سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

سلام

یازدهمین دوره مسابقات کتابخوانی من کتاب می خوانم، برگزار شده است که تمامی منابع این مسابقه در این کتابخانه و دیگر کتابخانه های موجود می باشد. این گزارش را به نقل از سایت isfahanpl.ir برای اطلاع شما عزیزان در این وبلاگ می گذارم.
در کتابخانه های عمومی استان اصفهان: یازدهمین دوره مسابقات کتابخوانی من کتاب می خوانم برگزار می‌شود اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در آبان ماه و با توجه به مناسبت های آبان ماه از جمله هفته کتاب، عیدسعید غدیرخم و روز ازدواج، یازدهمین مسابقات کتابخوانی من کتاب می خوانم را به شیوه آنلاین و مکتوب برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: منابع این دوره از مسابقات "من کتاب می‌خوانم" با توجه به مناسبت‌های هفته کتاب، عید سعید غدیرخم و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در آبان‌ماه انتخاب شده و شامل گروه‌های عموم مخاطبان، زنان و مادران خانه دار و دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان می‌شود.

حسن عینی افزود: زمان برگزاری مسابقات آنلاین از اول آبان لغایت 30 آبان و از طریق مراجعه به سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس www.booki.ir است. مهلت ارسال فرم مسابقات مکتوب هم تا تاریخ 25 آبان است. وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقات مکتوب می‌توانند فرم های شرکت در مسابقه را از بیش از 230 کتابخانه عمومی در استان دریافت کنند.

کتاب‌های انتخاب‌شده و منابع این دوره از مسابقات به شرح زیر است:

عموم مخاطبین (آنلاین):

"قرآن کریم"، "نهج‌البلاغه"، "گلچینی از معارف تشیع، علامه طباطبایی، بوستان کتاب قم"، "جانستان کابلستان اثر رضا امیر خانی، نشر افق"، "حماسه غدیر، اثر محمد حکیمی، انتشارات دلیل ما"، "گلبرگ زندگی، اثر حسین دهنوی، انتشارات خادم الرضاء"، "ایجاد انگیزه در کودکان، اثر مارتلی بروئر، انتشارات رشد"، "چگونه خود را باور کنیم، اثر لاله دهقانی، انتشارات جوانه رشد.

زنان و مادران خانه دار (آنلاین و مکتوب(:

"زن در تاریخ واندیشه اسلامی، انتشارات بوستان کتاب قم" و "از به، اثر رضا امیر خانی، انتشارات قدیانی"

دانش آموزان راهنمایی (آنلاین و مکتوب):

"قصه ما مثل شد، محمد میر کیانی، (یک جلدی)" و "جام جهانی در جوادیه ، داوود امیریان، انتشارات قدیانی".

دانش آموزان دبیرستان (آنلاین و مکتوب):

"خاطرات یک الاغ، اثر ‍‍ژاک یکنارد، انتشارات سوره مهر" و "فال خون، اثر داوود غفارزادگان، انتشارات سوره مهر " 

گفتنی است به برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

 

 
 



[ شنبه 90/8/14 ] [ 12:55 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه