سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

مسابقه مکتوب داستان نویسی با موضوعات:

  1. آزاد سازی خرمشهر
  2. تاثیر یاد و خاطره شهدا در زندگی امروز
  3. زیباترین تصویر من از دفاع مقدس
  4. امام خمینی(ره) و تربیت انسان های خوب
  5. امام خمینی(ره)؛ کودک و کتاب
  6. زندگی به سبک روح اله

در کتابخانه های عمومی برگزار می شود. این مسابقه ویژه عموم مخاطبین بوده و همه افراد می توانند موضوع مورد نظر را انتخاب کرده و داستان کوتاه خود را با یکی از موضوعات انتخابی بنویسند. فرم این مسابقه در این کتابخانه موجود می باشد.



[ شنبه 93/3/17 ] [ 11:21 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

در تاریخ 13خرداد، به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی رضوان اله تعالی علیه، نمایشگاهی از کتابهای امام خمینی و همچنین کتابهایی که در موضوع امام خمینی بود، تشکیل گردید. این نمایشگاه به منظور معرفی کتابها و شخصیت حضرت امام خمینی ایجاد گردیده و به مدت یک هفته در کتابخانه دایر می باشد.



[ شنبه 93/3/17 ] [ 10:49 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

جلسه انجمن ادبی استاد آشفته در تاریخ 12/3/93 با موضوع رونمایی از کتاب "یخ در بهشت صورتی" اثر خانم پروین برهان شهرضائی در این کتابخانه برگزار گردید. موضوع این کتاب، داستانهای کوتاه دوران دفاع مقدس می باشد. در این جلسه، جناب آقای فرهمندیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا و جناب آقای دکتر تاکی، رئیس انجمن ادبی استاد آشفته و اعضای انجمن ادبی استاد آشفته، حضور داشتند.



[ سه شنبه 93/3/13 ] [ 10:13 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

سلام بر شعبان و اعیادش، سلام بر حسین و عباسش، سلام بر سجاد و سجودش، سلام بر نیمه شعبان و ظهور مولودش

ولادت حضرت ابوالفضل(ع) مبارک باد.

 



[ دوشنبه 93/3/12 ] [ 3:51 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

امروز کلاس نقاشی با آموزش خانم فرازمند تشکیل گردید. در این کلاس 9 نفر کودک حضور داشتند که بچه ها و والدین آنها از این کلاس استقبال کردند. شایان ذکر است هر هفته، عصر روز یکشنبه در این کتابخانه کلاس قصه گویی، کتابخوانی و نقاشی برای کودکان تشکیل می گردد.



[ یکشنبه 93/3/11 ] [ 7:13 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

امروز ششمین  کلاس قصه گویی با حضور 8 نفر از بچه ها تشکیل شد که قصه ی "اسب آبی تنها" از کتاب "قصه های شیرین جنگل" و همچنین قصه "گرگ بلا، خرگوش ناقلا" از کتاب " قصه های کوچک برای بچه های کوچک" گفته شد. همچنین در ادامه این کلاس، کلاس کتابخوانی با حضور 9 نفر تشکیل گردید که داستان "پنج قصه از یاسمن و جوجه ها" برای بچه ها خوانده شد.



[ یکشنبه 93/3/11 ] [ 6:51 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

کتاب 500 نکته درباره مطالعه تألیف فیل ریس، استاد توسعه آموزش در دانشگاه گلمورگان است. این کتاب بسیار ساده برای مطالعه و راهنمایی با ارزش برای تمام سطوح می باشد. این مجموعه حدود پانصد نکته ساده را در پنجاه و یک سرفصل به شما ارائه می دهد که برای هر دانشجویی از زمان شروع به تحصیل در دانشگاه تازمان درخواست اشتغال به کار در پایان دوره تحصیلات مفید خواهد بود. کتاب فوق الذکربا تکیه بر نکاتی همچون: نگارش مقالات، ارائه سمینارها، شرکت در امتحانات، تقویت حافظه، حل مسایل، تکمیل مهارتها و موفقیت در مصاحبه ها، شما را در گذر از بحرانها ی دوران تحصیل یاری می دهد.

علاقمندان می توانند جهت دریافت فایل وشرکت در مسابقه کتابخوانی کتاب مذکور که در قالب 10 سوال تستی چهار گزینه ای می باشد به آدرس سایت :www.booki.ir مراجعه و از جوایز آن  بهره مندگردند.



[ یکشنبه 93/3/11 ] [ 3:52 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

 به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع) ،نمایشگاه کتاب با موضوع "امام حسین" در این کتابخانه تشکیل گردیده است که به مدت یک هفته دایر می باشد.



[ یکشنبه 93/3/11 ] [ 3:41 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

امروز از ساعت 5-6 عصر کلاس نقاشی برای بچه ها برگزار گردید که 5 نفر از کودکان در  این کلاس شرکت کردند.  



[ یکشنبه 93/3/4 ] [ 6:57 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

امروز پنجمین کلاس قصه گویی و اولین کلاس کتابخوانی در سال93 در کتابخانه تشکیل شد. در این کلاس 9 نفر کودک حضور داشتند که قصه "دختری که از ماه آمد" از کتاب قصه های شیرین جهان ، و "شنگول و منگول" از همین کتاب، و قصه "بچه گرگ نازنین" از سری کتابهای نارنجی  و قصه "فسقلی" از حمید عاملی به بچه ها گفته شد. همچنین  در ادامه این کلاس، کلاس کتابخوانی داشتیم که دو  کتاب داستان "آلیس در سرزمین عجایب" و "هزار پا غوله" نوشته افسانه شعبان نژاد برای بچه ها خوانده شد. در پایان به هرکدام از بچه ها یک عدد برچسب مخصوص کتابخوانی  هدیه داده شد.



[ یکشنبه 93/3/4 ] [ 6:55 عصر ] [ mohammad ghasem ]

نظر

<< مطالب جدیدتر ::

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه