سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه دکتر امینی شهرضا

نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نیرو استخدام می کند.

شهرستان شهرضا هم تعداد 6 نیروی کتابدار، از رشته های کتابداری و بقیه رشته ها استخدام می نماید. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.iranpl.irمراجعه نمایید.



[ شنبه 91/11/21 ] [ 11:28 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

ضمن تبریک دهه مبارک فجر، به اطلاع کلیه افراد می رسانم به همین مناسبت در این کتابخانه عضویت نیم بها انجام می پذیرد. کلیه افراد می توانند با همراه داشتن کارت شناسایی، یک قطعه عکس و مبلغ 2250تومان پول عضو کتابخانه شده و یک سال از منابع کتابخانه استفاده نمایند.



[ یکشنبه 91/11/15 ] [ 7:56 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

تنها بازمانده یک کشتی شکسته، با جریان آب به یک جزیره ی دور افتاده برده شد. با بی قراری به درگاه خداوند دعا می کرد تا او را نجات بخشد. ساعت ها به اقیانوس چشم می دوخت تا شاید نشانی از کمک بیابد اما هیچ چیز به چشم نمی آمد.

سر انجام ناامید شد و تصمیم گرفت که کلبه ای کوچک بسازد تا از خود و وسایل اندکش بهتر محافظت نماید.

روزی پس از آنکه از جستجوی غذا بازگشت، خانه کوچکش را در آتش یافت؛ دود به آسمان رفته بود.

اندوهگین فریاد زد: خدایا چگونه توانستی با من چنین کنی؟

صبح روز بعد، با صدای یک کشتی که به جزیره نزدیک می شد از خواب برخاست، آن کشتی می آمد تا او را نجات دهد.

مرد از نجات دهندگانش پرسید: چطور متوجه شدید که من اینجا هستم؟ آنها گفتند: ما علامت دودی را که فرستادی، دیدیم!

***************************************************************************************************

آسان می توان دلسد شد، هنگامی که بنظر می رسد کارها بر وفق مراد ما پیش نمی روند، اما نباید امیدمان را از دست بدهیم زیرا خداوند در کار و زندگی ما حضور دارد و از تمام اعمال و افکار ما آگاه است، حتی در میان درد و رنج و سختی ها و نا ملایمات روزگار. شاید مصیبت هایی که به ما می رسد علامتی باشد برای فر خواندن رحمت خداوند.

به یاد داششته باشیم که برای تمام استدلال های منفی ما، خداوند پاسخ مثبتی دارد!

برگرفته از کتاب پندهای قند پهلو  گردآوری حسین شکرریز. صفحات 62 و 63 



[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 9:7 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

سلام دوستان

الان مشغول ثبت مجلات بودم، گفتم کمی هم در مورد مجلات این کتابخانه صحبت کنم.چون در مورد کتابخانه ها همه فکر می کنند فقط کتاب هست، در صورتی که در کتابخانه های عمومی مجلات بسیار خوب هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان وجود دارد. شاید هزینه ای که در کتابخانه ها صرف مجلات  می شود، بسیار بیشتر از هزینه ای است که صرف تهیه کتابها می شود. بخاطر همین توصیه می کنم هر وقت به کتابخانه رفتید حتماً به بخش نشریات هم سری بزنید. در کتابخانه ما (کتابخانه دکتر امینی) مجلاتی مثل "مجله پوپک، شاهد کودک، ملیکا، کیهان بچه ها، سروش کودکان، سلام بچه ها، یکی بود یکی نبود، ماهک، سنجاقک"برای بچه ها داریم و مجلات دیگری مانند مجله سلامت، دنیای کامپیوتر و ارتباطات، سپیده دانایی، هفته نامه سروش، هفته نامه زن روز، باران ، پاسدار اسلام، پلاک هشت، آشپز باشی، آشپزی برتر، امتداد، اقلیم نقد، فصلنامه پانزده خرداد، پرسمان، راه، مثلث، پنجره، کوک، موعود، سوره، 9دی، صفیر هدایت، آینه هنر، آسمان شب، فرهنگ عمومی، خیمه، وب، سمات، تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی ، مجله مشرق و ...داریم. مجله سلامت مجله بسیار خوب و با موضوعات پزشکی و تغذیه ای است. مجله آشپزی برتر و آشپز باشی دو مجله آشپزی بسیار عالی هستند و مجله آسمان شب و دانشمند هم مجلات علمی خوبی هستند. مجله کوک مجله بسیار عالی در مورد خیاطی و کارهای هنری است.



[ سه شنبه 91/11/3 ] [ 9:0 صبح ] [ mohammad ghasem ]

نظر

::

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه